Idealne stoisko to takie, które jest otwarte i zapraszające klienta. Stoisko sygnalizuje obecność na targach, wyznacza miejsce gdzie następuje prezentacja oferty handlowej. Lekka konstrukcja i odpowiednie oświetlenie dają poczucie komfortu, wrażenie ładu i porządku. Niepodzielnie wśród projektów króluje biel i minimalizm, jednak kolorystyka powinna odpowiadać wizerunkowi Państwa firmy. Sposób prezentacji stoiska zależy od charakteru firmy – wystawcy oraz targów. Powinni Państwo zaopatrzyć stoisko w coś co przyciągnie uwagę klienta, mogą to być min.:
podświetlane produkty w witrynach;
podwieszenia;
widoczny logotyp;
ekrany;
bannery
Nie mniejsze znaczenie ma lokalizacja stoiska na hali.
Państwa projekt uzależniony jest od lokalizacji ustalonej z Organizatorem. Najlepszym rozwiązaniem jest położenie umożliwiające wejście do stoiska z czterech stron świata oraz zabudowa obok dużego sąsiada.
Komfort dla zwiedzających powinien być priorytetem. Stoisko nieograniczające widoczności, jednak z przykuwającymi uwagę oraz dającymi się łatwo zapamiętać elementami np.: przestrzennymi lub podwieszanymi.
Stoisko ma przyciągnąć potencjalnych klientów. Dużo się na nim dzieje. Mogą odbywać się pokazy, konkursy, rozmowy handlowe. Dobrym pomysłem jest zbudowanie pokoju konferencyjnego który pozwoli Państwu i Państwa gościom na chwile spokojnej rozmowy z dala od gwaru i hałasu. Zaplecze techniczne ułatwia utrzymanie porządku oraz w zależności od potrzeb np.: przygotowanie poczęstunku.
Zwiedzający zanim wejdzie na stoisko ocenia je wizualnie. Ogromne znaczenie ma ładunek informacji przekazany w kolorach kształtach i znakach.
Wybór stoiska targowego podyktowany będzie wysokością Państwa budżetu przeznaczonego na jego realizację. Stoisko systemowe to dobre rozwiązanie dla Wystawców szukających ekonomicznych rozwiązań z jednoczesnym zachowaniem wysokiej jakości oraz estetyki wykonania. Jednakże sam system ma pewne ograniczenia co do kształtu, z racji użycia w nim gotowych elementów.
Większe pole do popisu daje Państwu stoisko indywidualne. Pomaga stworzyć unikalny projekt. Można bawić się nietypowym kształtem i formą. Realizować najwymyślniejsze pomysły, dodawać elementy mocno przyciągające uwagę i nowatorskie. Jedynym ograniczeniem w tym przypadku może okazać się zasobność Państwa portfela.
Punktem wyjścia do rozmów z wykonawcą zabudowy stoiska jest Państwa decyzja o udziale w wybranych targach. Dlatego z projektem stoiska nie warto zwlekać, gdyż zyskuje się możliwość zapoznania się z ofertami kilku firm, dokładnego ich porównania i wyboru optymalnego rozwiązania. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest powierzenie obsługi wszystkich targów, w których bierzemy udział tej samej firmie. Dzięki temu zyskujemy czas i nie musimy co targi sporządzać briefu, prowadzić negocjacji cenowych, omawiać wszystkich szczegółów i funkcjonalności stoiska.
Cena uzależniona jest od rodzaju zamówionego stoiska i przedstawiana Państwu indywidualnie przy tworzeniu konkretnego projektu.
Planowanie udziału w targach wymaga określenia budżetu jaki będzie na to niezbędny. Jego wielkość zależy od tego jaki cel chcą Państwo osiągnąć poprzez udział w imprezie targowej. Duże i okazałe stoisko pomoże Państwu pokazać swoją silną pozycje na rynku. Im więcej ono zwiedzających przyciągnie tym większa szansa na powiększenie bazy klientów Państwa firmy.